טיפול בדיכאון בביתכם באמצעות שיטה חדשה

 

עד לאחרונה, אנו יודעים כי אנשים הסובלים מדיכאון, מטופלים בטיפול פרטני באמצעות פסיכולוג או פסיכיאטר ,כאשר המטופל שוכב על ספת הטיפולים בקליניקה הפרטית של המטפל. בשנים האחרונות, ישנה מעורבות של הקדמה הטכנולוגית וניתן לעבור טיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי באמצעות הצ'אט, הטלפון או בסקייפ באמצעו המחשב.  המטפל והמטופל רואים ושומעים זה את זה. טיפול זה, מעשה פופולארי יותר, כאשר ישראלים רבים המתגוררים בחו"ל, מבצעים את הטיפול בשיטה זו. ממש כמו בטיפול בקליניקה הפרטית של הרופא המטפל, הטיפול נקבע לשעה מסוימת ויום קבוע, מה שמאפשר למטופל לעבור טיפול רצוף.

האפשרויות לטיפול נפשי באינטרנט הולכות ומתרחבות

ישנם רבים אשר סובלים מדיכאון ומחפשים טיפול פסיכולוגי אשר יתאים לדרישותיהם, כזה שיעניק מענה מקצועי לבעיותיהם הנפשיות, אך יתחשב גם באילוצים. טיפול זה, יכול להתבצע מבלי שהמטופל ייצא מן הבית. זהו למעשה טיפול פסיכולוגי מרחוק. ישנן אף שיטות המציעות תוכנה, בעלת פרוטוקול טיפולי ממש כמו הטיפול שמציע הפסיכולוג.  טיפול פסיכולוגי באמצעות הרשת, מאפשרת את קיצור הליכי החיפוש. ניתן למצוא את המטפל המתאים וכל זאת במהירות וללא הגבלה של מרחק, חניה או נהיגה. הצוות המטפל, הינו בעל הסמכה וניתן למצוא פסיכותרפיסטים אשר מטפלים באמנות וחלק אף בעלי ניסיון מחקרי בתחום.

נמצאים בחרדה? בדיכאון עמוק או נטיות אובדניות? אל תהססו ופנו אלינו 

ישנם אנשים שנמצאים במשבר עמוק של דיכאון נפשי, על מנת להקל על עצמכם, תמיד כדאי שתהיה לכם גישה נוחה ומידית של טיפול בדיכאון באמצעות האינטרנט.  מטפלים מומחים נמצאים לרשותכם ויספקו לכם את המרחב הבטוח, הדיסקרטי והמוגן ביותר, מה שיקל עליכם את ההליך הכי משמעותי ומדויק עבורכם.ישנם אנשים שסובלים מביישנות וזקוקים לטיפול נפשי, אבל היציאה מהבית עשויה לעורר בהם אי שקט ומעכבת את הטיפול הדרוש והרצוי. אבי הפסיכולוגיה פרויד, טען תמיד, כי הדרך הטובה ביותר לסייע לאדם הנמצא בחרדות או דיכאון, הינה טיפול שאין צורך להביט במטפל. כמו למשל כאשר המטופל עוצם את עיניו והמטפל נמצא מאחוריו, כך שהריכוז יהי גבוה יותר כאשר המטופל מעביר את תחושותיו ומעלה את הקשיים שהוא חווה.

טיפול נפשי נגד דיכאון במערך משולב 

זה ידוע כי יש לשלב בין טיפול פסיכולוגי נגד דיכאון וחרדות, יחד עם תרופות. על פי מחקרים, תרופות קונבנציונאליות עשויות להגביר את הדיכאון ולכן ברפואה האלטרנטיבית, ההמלצה היא דווקא על צמחי מרפא, אשר נמצאו כיעילים מאוד. ניתן להתייעץ עם מומחים אלטרנטיביים המטפלים בצמחי מרפא, כאשר הם יודעים מה הבעיה של המטופל ומתאימים לו את צמחי המרפא שיסייעו לו וההקלה תגיע תוך כמה שבועות. מטופלים רבים, חוששים בצדק מתרופות קונבנציונאליות ולכן, הם יעדיפו צמחי מרפא. יש להיצמד לשילוב של שיחות עם מטפל מקצועי יחד עם טיפול בצמחי מרפא נוגדי דיכאון אשר עליהם ימליץ המטפל האלטרנטיבי.

 

מה בנפשנו

קישורים

מאמרים

ענן תגים