טיפול זוגי אונליין

אייל כצל'ה – בשביל היחסים בימי קורונה

אני מציע את כל השירותים שלי און ליין בהתאמה לימי הקורונה.
אנחנו מתאמים  מבחינת הזמינות גם בשעות שבהן אתם יכולים להיות פנויים,
גם מבחינת  משך הפגישות והתדירות שלהן
ומתאים כמובן גם את העלויות לתקופה הנוכחית

גם מניסיון עבר וגם מעבודה עם לקוחות נוכחיים בתקופת הקורונה גילית שכדאי לעשות מפגשים קצת יותר קצרים ובתכיפות יותר גדולה.

המפגשים נערכים באפליקציית ZOOM  או בוואטסאפ כאשר בני הזוג מול נחשב נייד או בשיחות ועידה שכל אחד עם הטלפון הנייד שלו.

התשלום לפגישת היכרות ללקוחות חדשים הוא על פי היכולת בתקופה הזאת ויקבע בשיחה מקדימה איתי.

להתקשר לאייל עכשיו 054-4337382

שאלות ותשובות בעניין טיפול זוגי באינטרנט

האם טיפול זוגי אונליין אפקטיבי?
אין כל בעיה לעשות טיפול זוגי און ליין כל עוד מסכימים לשמור על הכללים. מניסיון שלי אני מוצא שלפעמים יש יתרונות במפגשים און ליין. עם זוגות שיוצא לי להיפגש איתם גם בקליניקה וגם און ליין שמתי לב שיש יתרון  מסוים בעובדה שאני רואה את הזוג בסביבה הטבעית שלהם. בדרך כלל בנוסף לפגישת הוידאו אנחנו מקיימים שיחות פרטניות אישיות שלי עם כל אחד מבני הזוג. זה פלוס הדינמיקה המשותפת מאפשר אפקטיביות גדולה של הטיפול.
איך מתנהל טיפול זוגי אונליין?
פגישת טיפול זוגי אונליין צריכה לקבל התייחסות כמו לפגישה בקליניקה. קובעים שעת מפגש וחמש דקות קודם לשעה הזוג צריך להימצא בחדר שקט, ללא הפרעות, ללא טלפונים, לבושים ומוכנים למפגש. חשוב לשבת מול מחשב נייד במרחק כזה מהמחשב שאפשר יהיה לראות את שני בני הזוג בתמונה.
מעבר למפגש הוידאו אני נוהג לקיים שיחות טלפון/ וידאו עם שני בני הזוג בנפרד, כדי לחדד יותר את מה שדובר במפגש. טיפול זוגי אפקטיבי הוא תהליך שבו כל אחד מבני הזוג לומד לקחת אחריות על החלק שלו בלי קשר לשני, דווקא בזכות שיחות הטלפון הפרטניות זה מתאפשר לעיתים יותר.
כמה עולה טיפול זוגי אונליין?
המחיר הרגיל במרכז "בנפשי" עומד כיום על 280 ש”ח לפגישה של שעה. בשל משבר הקורונה, אתר בנפשי מתגייס למתן סיוע במחירים מוזלים למי שפרנסתו נפגעה עקב המשבר. המחיר יופחת עבור אלו המתקשים לעמוד בו,  ניתן לבדוק ישירות עם המטפל או היועץ שבחרתם.
האם אפשר לעשות טיפול זוגי מרחוק?
טיפול זוגי מרחוק יכול להיות אפקטיבי מאוד!
חשוב שבני הזוג יתייחסו לשעת המפגש בכבוד הראוי. שיתכוננו בחדר שקט, ללא הסחות דעת ושידאגו שהילדים לא יפריעו משך הפגישה.
שיהיו לבושים כמו למפגש אצל מטפל זוגי, שיגיעו לפגישה 5 דקות לפני הזמן ויכבו טלפונים. שכל אחד מהם יחשוב על מה הוא רוצה לדבר, כל זה בדיוק כמו במפגש רגיל.
מבחינה טכנית חשוב שישבו מול מחשב נייד עם מצלמת רשת ובמרחק כזה מהמחשב שהמטפל יוכל לראות את הפנים של שניהם. מבחינת ניסיוני, טיפול זוגי און-ליין הנתמך בשיחות טלפון פרטניות יכול להיות טיפול מאוד אפקטיבי, לא פחות מטיפול בקליניקה אם בני הזוג שומרים על הכללים והמסגרת.

מה בנפשנו

קישורים

מאמרים

ענן תגים